18 januari 2006

2005-01-12 12:55

1: Enligt googles sökfunktion är jag: Sant: Forskare i energi, involverad i östeuropeisk, Klezmer och zigensk folkmusik
Falskt: Jude, skidinstruktör, ungdomsledare
2: Den senaste boken jag läste var: Active Directory best practices
3: ..och den bästa boken jag har läst är: Breven från Nollpunkten - Peter Englund, klassiker som LOTR räknar jag inte in, de är för självklara
4: Jag sover oftast i: på soffan när jag är ensam eller har gäster jag har en platonisk relation med, sängen när inte
5: ..men det kan även hända att: jag sover på soffan hos mina föräldrar eller på flyget eller färjan
6: ..och då!: är jag på väg nånstans på arbetsresa
7: Jag gillar att: spela datorspel, musik, läsa, hänga med vänner
8: ..fast kanske inte: för mycket, jag har ganska låga sociala behov, speciellt när jag arbetar mycket
9: Igår så: Arbetade jag och åkte hem och spelade Everquest 2
10: ..för att inte tala om igår då: tyvärr var det det enda som hände
11: ..men framförallt, imorgon: Då ska jag nog beställa min nya bil, en Megane Coupé-Cabriolet :)

Inga kommentarer: