18 januari 2006

2006-01-16 - :)

Oj, helt plötsligt är man sammanboende med hela världens trevligaste och finaste tjej. Vi har varit vänner sen länge men hållit tassarna från varandra till nyligen och det är skönt att kunna släppa loss och våga känna. Jag märkte att jag tidigare alltid jämfört alla med henne, har man inte samma vänskap med den man gillar som med sin bästa vän tror jag inte det håller. Nu har jag det bästa av båda världar, en bästa vän som samtidigt är min partner i allt. :) Att vi flyttar ihop känns bra, då vi ändå varit hos varandra mer än varannan kväll och natt sen i somras. Vi diskuterade häromnatten hur vi träffades egentligen 2004, att det var genom nätet på nåt vis vet vi, men inte exakt hur eller var, då det blev RL direkt och vi varit goda vänner sen dess.

Jobbet går bra också, jag trivs och det känns som jag gör nytta, för miljön och samhället.

Jag är lycklig =)

Inga kommentarer: