18 januari 2006

2005-01-21

1: tror du på astrologi?: Borde inte, men gör det indirekt; det verkar finnas skillnad på när på året man är född, och sen blir många mer som stereotypen efter deras horoskoptecken. Att andra planeter eller stjärnor skulle påverka oss tror jag inte på.
2: hur kommer du att fira din födelsedag i år?: Inte alls, som vanligt
3: det sägs att man blir äldre och visare, vad har du tagit för lärdom sedan du fyllde i fjol?: Att jag bor i fel land, att det går att göra saker på bättre sätt, och att folk är mer idioter och korkade än jag nånsin fruktat.
4: önskar du någonting ogjort under detta år?: 2004 var nog ett år som jag gjorde mindre fel än annars. Önskar iofs att jag jobbat lite mindre, då jag försummat folk nära mig.
5: har ditt utseende förändrats nämnvärt?: Jag ser tröttare ut tycker jag.
6: vad har du för hårfärg just nu?: grusvägsblond
7: vilka hårfärger har du haft och vilken är din originalfärg?: Har haft svart en gång, eller väldig mörkt blått
8: hur lång är du?: 168
9: skulle du vilja vara kortare eller längre?: helt ok nu
10: om du fick en gratis plastikkirurgi, vad skulle du göra då?: ge bort till en som brand- eller syraskadat sig
11: ok, skulle du vilja ändra på något fast inte med ett så drastisk tillvägagångsätt som kirurgi?: ska nog klippa mig idag
12: vilket är ditt mans och kvinnoideal?: Man: Thomas Paine, Kvinna: Belana Torres
13: kan du visa dig ute helt osminkad?: skulle inte kunna visa mig ute sminkad :)
14: dömer du människor efter deras yttre?: Ja, är de ytliga eller effektsökande tappar de flera steg respekt. Fram för medborgaruniform
15: vilka tre inre karaktärsdrag värdesätter du högst?: intelligens, visdom, hänsyn
16: skulle du kunna ha ett förhållande med någon som var fin på insidan, men långt ifrån lika fin på utsidan?: ja
17: är du ytlig?: nej
18: beskriv dig själv med tre ord!: tänkande, cynisk, snäll
19: har du några talanger?: skriver bra, håller reda på komplicerade problemställningar, tänker i nya banor, aningen musikalisk talang
20: går du upp när väckarklockan ringer?: nej, snooze några gånger
21: hur blir du när du är packad?: illamående
22: har du nångång blivit ombedd att gå från nån krog? (utslängd?): nej
23: vad är din första tanke när du stöter på en dyngrak person på krogen?: drygt, hur ska jag ta mig ur det här
24: vad dricker du helst när du går ut?: kaffe
25: hur botar man bäst en baksmälla?: genom att inte dricka (för mycket)
26: bullar eller småkakor?: småkakor
27: personer du inte klarar av?: Piia, LG, Kaisa
28: hur många one night stands?: 0
29: ångrar du något av dem?: -
30: singel just nu?: beror på definition, är inte ihop men inte heller singel :)

Inga kommentarer: