18 januari 2006

2005-05-27 - uppåner

Börjar komma igång med mitt liv utanför jobbet så sakteliga. Har börjat tänka på annat emellanåt, och har orkat träffa keitha, R+R osv.

Var ute och åt en kväll med en nätbekant och det kändes sådär... för det första känns det som om hon vill ha en kille, och det har vi definitivt inte personkemi för annat än för diskussioner om specifika saker på nätet. Dessutom är jag inte intresserad av sånt, då jag inte har tid eller kraft för henne som jag träffat en längre tid de sista åren. Det sistnämnda får nog diskuteras igenom ordentligt med henne då jag har mycket lågt socialt behov nu, orkar inte med drama, att få dåligt samvete hela tiden. Alla diskussioner har på sistone varit i stil med jamenviträffasjusåsällannu, massa frågor och klagomål på MSN när jag inte varit vid datorn, och när hon väl ringt har det lett till nästan samma saker. Det har varit jättestressande för mig att vara med henne på sistone, men samtidigt så har väl jag betett mig dåligt också och inte klart sagt hur jag vill ha det.

Hade jag varit hon hade jag dumpat mig länge sedan.

Inga kommentarer: