18 januari 2006

2005-10-29 - Livet+MMA

På sistone har jag gjort en massa saker som lett till att det känns som mitt liv fått nån sorts nystart, är med mina vänner mer, hälsat på far+mor mer, samt bror+FV. Jag har lagt av med några saker som tog alldeles för mycket tid och som inte ledde nånstans, och nu har jag så mycket mer tid åt att göra ett bra jobb, ha mer kul, samt kanske träffa någon intressant tjej :) Det finns en som jag är lite intresserad av, men jag får ta det lugnt, då jag inte känner mig helt redo denna helg, pga. lite ont, och hinna samla mina tankar. Jag har inte bråttom och hoppas att hon inte känner så heller.

Jag har åter börjat träna lite blandade kampsporter och sitter just nu med en hemsk träningsvärk i hela kroppen, en stukad tå och en misstänkt gammal skada i revbenet som gått upp, men det känns ändå mycket bra. Jag har haft flera försök till att börja men inte fortsatt en längre tid. Nu känns allt mer rätt då jag tränar med två av mina bästa vänner, M och R, och då jag inte kan spela paintball lika ofta som jag vill så är detta helt perfekt för mig. Förutom detta är det nog simning och skidor som får hålla mig igång vinterhalvåret då jag ersätter skidor med att springa.

Inga kommentarer: