18 januari 2006

2005-03-10

1: hur gammal var du nar du larde dig lasa?: 4 år
2: vad vill du helst ha till potatismoset?: vegetariska köttbullar
3: hur ser din traningsrutin ut?: 1 km i full fart i Hemlingby, stanna vid träpålarna, lyfta alla 10 gånger med vardera handen, 1 km full fart, uppför skidbacken, ner till bilen och dö
4: vad hander efter doden?: sen åker jag hem ;)
5: vad har du gjort idag?: sett om mitt hattrick-lag, skrivit och analyserat lite dokument
6: hur ofta gar du pa konserter?: några gånger per år, är ganska kräsen
7: skrattar du hogt nar du ar ensam?: sällan, men gjorde det idag av någon anledning när jag tänkte på ett skämt som en f.d. vän sade över 10 år sen.... det finns en film som heter Taran och den Magiska Kitteln, och hans variant på det var ju förstås Tarran och den Magiska Kittlaren..... och av någon alnednign så skrattade jag i duschen av det.
8: vad gor du nar du ar pa internet?: jag är sällan på några internet utom när jag byggt upp ett WAN och ska testa om allt funkar, men ganska ofta är jag på Internet, och då brukar jag spela Everquest 2, läsa om historia osv, och fylla i saker som detta för att rensa hjärnan
9: favoritland?: Finland, England
10: favorittvprogram?: nyheterna
11: favoritsimpsonfigur?: Lisa, den enda vettiga - alla andra vill jag kräkas på för att de är dåliga människor. Men jag gillar serien.
12: favoritogonskuggsfarg?: ingen alls
13: favoritordsprak?: You\'ll never get out of this life alive (J. Leskinen)
14: hur lange borstar du tanderna?: 3 minuter
15: finns det nagon tidning vars horoskop alltid stammer pa dig?: alla horoskop stämmer in på alla, för de är så allmänt skrivna
16: tror du pa "liv i rymden"?: det är helt befängt att inte tro att det finns liv på andra ställen än här, mer knäppt än att t.ex. tro på en gud eller liknande
17: varsta svenska artisten?: Håkan Gnällström, oj det finns ju massor, alla som gör hip hop, utom Timbuktu, han är ju bara ointressant inte dålig... Finns det några bra förutom Candlemass? ;)
18: katt eller hund?: både och
19: mest avtandande?: ointelligens och ofräscht
20: en SAK du vill ha?: min bil som jag får om några veckor

Inga kommentarer: